#

Marilyn ja Muumit koukuttavat Tampereella

Tampereen imago on kiirinyt ulkomaita myöten. Yhteisöllisyyteen ja hyvinvointiin panostetaan, tapahtumia päivitetään. Jättimäinen raitiotieurakka saattaa tällä hetkellä koetella, mutta parin vuoden päästä keskustan liikenne sujuu entistä liukkaammin.Saunat ja järviluonto ovat ensimmäisellä sijalla markkinoinnissa ja viestinnässä, kertoo Visit Tampereen markkinointipäällikkö Karoliina Lehtonen.

Hungry for Tampere -teema kuvaa ennen kaikkea halua kokea paikallinen, innovatiivinen ruokakulttuuri. Muumimuseo on kansainvälisessä markkinoinnissa suunnattu aikuisille, kaupunkikulttuuri ja valoteokset kaikille.

Marilyn – nainen roolien takana – näyttely Vapriikissa on kovasti viehättänyt yleisöä kesäkuusta alkaen. Näyttelyllä on pohjoismaiden yksinoikeus Vapriikissa ja se on esillä 2.12.2018 saakka.